Partnermi portálu Energie pre Vás sú:

1
2
3
4

Chcete byť informovaní?

Najnovšie

Rozhovor s Martinom Magáthom, novým šéfom SEPS-u

RTVS :24 - MH SR: Na faktúre nikto neuvidí nárast cien

RTVS :24 - Pomoc vlády s cenami energií na budúci rok

Štátna pomoc pre najväčších znečisťovateľov

Kalendár akcií

PR sekcia

Stredoslovenská energetika mení svoju kreatívu

JAVYS súčasťou Európskej priemyselnej aliancie pre malé modulárne reaktory

SPP pokračuje vo výstavbe nabíjacích staníc

Ponuky

Voľné pozície v NET4GAS

Career at UNFCCC

Job openings at IEA

Späť na zoznam článkov

Klientsky portál Môj Wüstenrot

Wüstenrot poisťovňa a Wüstenrot stavebná sporiteľňa spustili do prevádzky nový klientsky portál Môj Wüstenrot, ktorý sprístupní klientom poisťovne aj stavebnej sporiteľne informácie o ich produktoch a vybrané služby.

Bratislava, 12. februára 2018 – V ére digitalizácie je portál pre klientov už nevyhnutnosťou. Klient si tu nájde všetky potrebné informácie o uzavretých zmluvách, môže využívať doplnkové služby a špeciálne ponuky, ale aj komunikovať online so spoločnosťou. V dnešnej dobe už osobné konzultácie a telefonáty na Call centrum nepostačujú modernej forme komunikácie.

Nový klientskyportál Môj Wüstenrot umožní fyzickým osobám – klientom Wüstenrot stavebnej sporiteľne, a.s., a Wüstenrot poisťovne, a.s.,

odkiaľkoľvek a kedykoľvek online:

  • poskytnúť prehľad o vlastných zmluvách (poistných, sporiacich či úverových),
  • sledovať platby, vklady a ich históriu,
  • aktualizovať vlastné kontaktné údaje a vykonávať niektoré zmeny,
  • mať prístup ku korešpondencii a jej prezeranie na jednom mieste,
  • nahlasovať poistné udalosti,
  • uzatvárať zmluvy (online poistenia i s možnosťou platby Card pay),
  • získať medzi prvými informácie o novinkách a špeciálnych ponukách,
  • šetriť náklady za doručovanie niektorých písomností.

Môj Wüstenrot je miesto, kde sa klient dozvie všetko, čo potrebuje vedieť o svojich poistných zmluvách, stavebnom sporení a úveroch bez toho, aby musel navštíviť pobočku alebo volať na Call centrum spoločnosti. Cieľom uvedenia klientskeho portálu je zvýšiť spokojnosť klientov, zjednodušiť ich prístup k informáciám o uzavretých zmluvách, ako aj zlepšiť kvalitu, resp. aktuálnosť klientskych dát (tel. kontaktov a e-mail adries). Cieľom portálu je tiež osloviť nových klientov, ktorí uprednostňujú elektronickú komunikáciu. Okrem ďalšieho skvalitnenia a zrýchlenia služieb prinesie Môj Wüstenrot aj možnosť úspory nákladov na poštovné a šetrenie životného prostredia zasielaním časti pošty online, bez nutnosti tlače veľkého množstva papierovej dokumentácie.

„Klientsky portál Môj Wüstenrot bol pomerne dlhodobý projekt, náročný na kooperáciu, spojený s riešením mnohých technických a bezpečnostných nastavení, analýz dostupnosti dát až po vytvorenie prototypu aplikácie a následné testovania. Zámer sa však podaril, Môj Wüstenrot úspešne začal svoju ostrú prevádzku a je plne k dispozícii našim klientom. Sprístupnenie portálu je ďalším napĺňaním stratégie digitalizácie spoločnosti,“ povedal Dr. Klaus Wöhry, člen predstavenstva Wüstenrot poisťovne a Wüstenrot stavebnej sporiteľne.

Spustenie klientskeho portálu Môj Wüstenrot je spojené so súťažou o 10 mobilných telefónov Apple iPhone 8. Stačí, ak si klient do 30. apríla 2018 aktivuje klientsky portál na moj.wuestenrot.sk alebo na www.wuestenrot.sk v záložke Môj Wüstenrot. Používanie klientskeho portálu je nenáročné, intuitívne, s prístupom na heslo, ktoré klient dostane cez SMS po vyplnení a doručení podpísaného registračného formulára/aktivácii služby Môj Wüstenrot.

Zdroj: Wüstenrot, a.s





Všetky práva k webovej stránke, príspevkom a fotografiám sú vyhradené. Copyright © EpV, s.r.o., 2014-2023 | Designed & Programmed by Richard Haríň

Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s používaním cookies, vďaka ktorým vylepšujeme naše služby. Viac info nájdete vo VOP. Logo na stiahnutie.