Partnermi portálu Energie pre Vás sú:

1
2
3
4

Chcete byť informovaní?

Najnovšie

Rozhovor s Martinom Magáthom, novým šéfom SEPS-u

RTVS :24 - MH SR: Na faktúre nikto neuvidí nárast cien

RTVS :24 - Pomoc vlády s cenami energií na budúci rok

Štátna pomoc pre najväčších znečisťovateľov

Kalendár akcií

PR sekcia

Stredoslovenská energetika mení svoju kreatívu

JAVYS súčasťou Európskej priemyselnej aliancie pre malé modulárne reaktory

SPP pokračuje vo výstavbe nabíjacích staníc

Ponuky

Voľné pozície v NET4GAS

Career at UNFCCC

Job openings at IEA

Späť na zoznam článkov

Všetky Zákaznícke centrá SPP sú opäť otvorené

Bratislava, 11. november 2020 – Slovenský plynárenský priemysel, a.s. (SPP) otvára od stredy 11. novembra 2020 všetky Zákaznícke centrá SPP. Spoločnosť pristupuje k tomuto kroku na základe vyhodnotenia aktuálnej epidemiologickej situácie a v súlade s aktuálnymi opatreniami štátu.

Ochrana zdravia zákazníkov a zamestnancov zostáva pre SPP aj naďalej prioritou, preto v Zákazníckych centrách SPP platia sprísnené hygienické pravidlá.

Všetky Zákaznícke centrá SPP sú, za účelom zvýšenia ochrany zdravia, vybavené certifikovanými germicídnymi žiaričmi, dezinfekčnými prostriedkami, bezdotykovými teplomermi s možnosťou merania teploty zákazníkom a je v nich dodržiavaný maximálny možný počet zákazníkov. Vstup do každého z nich je možný len s rúškom prekrývajúcim horné dýchacie cesty a po dezinfekcii rúk.

Do Zákazníckeho centra SPP môžu v súčasnosti vstúpiť len zákazníci s potvrdením o negatívnom výsledku antigénového alebo RT-PCR testu na ochorenie COVID-19, alebo potvrdením o výnimke z povinnosti preukazovať sa negatívnym výsledkom, vystaveným poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, pričom zamestnanci Zákazníckeho centra SPP sú oprávnení požiadať zákazníkov o predloženie príslušného potvrdenia k nahliadnutiu. Ak to nie je inak možné, potvrdenie o výnimke možno nahradiť písomným čestným vyhlásením, v ktorom bude zároveň uvedené, že osoba predkladajúca čestné vyhlásenie si je vedomá právnych následkov, v prípade, ak by sa jej čestné vyhlásenie ukázalo ako nepravdivé.

SPP ako najväčší dodávateľ energií na Slovensku aj v súčasnej situácii poskytuje svojim zákazníkom služby bez akýchkoľvek obmedzení. Všetci zákazníci SPP môžu naďalej na komunikáciu so spoločnosťou využívať elektronickú poštu, ako aj Zákaznícku linku SPP.

Zákazníkom SPP sú k dispozícii aj ďalšie nasledovné kontakty:

· Odberatelia v kategórii DOMÁCNOSŤ:

e-mailom: zakaznickalinka@spp.sk
telefonicky: 0850 111 363 (v čase od 08:00 do 18:00)

· Odberatelia v kategórii MALOODBER:

e-mailom: biznislinka@spp.sk
telefonicky: 0850 111 565 (v čase od 08:00 do 18:00)

V prípade poruchy volajte Poruchovú linku príslušného distribútora:

Plyn 0850 111 727
Elektrina ZSD 0800 111 567
Elektrina VSD 0800 123 332
Elektrina SSE-D 0800 159 000

Poštové zásielky je možné zaslať na adresu:

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, 825 11 Bratislava.

Zdroj: SPP, a.s.



Všetky práva k webovej stránke, príspevkom a fotografiám sú vyhradené. Copyright © EpV, s.r.o., 2014-2023 | Designed & Programmed by Richard Haríň

Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s používaním cookies, vďaka ktorým vylepšujeme naše služby. Viac info nájdete vo VOP. Logo na stiahnutie.