Wüstenrot má nový web
Stavebná sporiteľňa a poisťovňa prezentujú svoje produkty a služby už na novom modernom webe.
BRATISLAVA, 6. marca 2019 – Informácie o spoločnostiach Wüstenrot stavebná sporiteľňa, a.s., a Wüstenrot poisťovňa, a.s., sú rýchlo a prehľadne dostupné na spoločnom webe www.wuestenrot.sk, ktorý má od 6. 3. 2019 nový dizajn i štruktúru. Prioritou pri tvorbe bola prehľadnosť a ľahký prístup k hľadaným informáciám. Portál si zachoval korporátne farby, prostredníctvom ktorých je spoločnosť vizuálne hneď identifikovateľná. Nový web je po grafickej stránke v súlade s dizajn-manuálom spoločnosti a zároveň:
Prehľadný a užívateľsky prístupný: klient/návštevník rýchlo nájde to, čo hľadá.
Moderný a dôveryhodný: má vzhľad a celkový dojem optimalizovaný pre finančné inštitúcie, ktoré prezentuje, a pre cieľovú skupinu užívateľov, ktorej je určený.
So zameraním na zvýraznenie a sprehľadnenie produktov: primárne produkty už na hlavnej domovskej stránke, rýchla navigácia k možnosti online poistenia.
Responzívny pre mobily: zobrazovanie stránky sa testovalo na reálnych mobilných zariadeniach.
Ľahko ovládateľný: až 90 % obsahu nového webu si spoločnosť môže editovať sama.
Praktické členenie: podľa sekcií a samotných produktov.
Rýchla orientácia: informácie sú jasne a minimalisticky usporiadané, sekcie tak pôsobia vzdušne.
Vektorová grafika: zaberá menej miesta a urýchľuje načítavanie stránky.
„Našim zámerom bolo firemný portál zaktualizovať, ešte viac sprehľadniť a doplniť o ďalšie praktické informácie či aplikácie, aby reflektoval súčasné požiadavky klientov a online návštevníkov, pre ktorých sme touto cestou dostupní v mnohým oblastiach 24 hodín denne aj z pohodlia domova,“ povedala Ing. Zuzana Krenyitzká, riaditeľka Úseku marketingu a vývoja produktov Wüstenrot stavebnej sporiteľne a Wüstenrot poisťovne.
Podobne ako majú finančné produkty svoju optimálnu „životnosť“ a po istej dobe sa odporúča ich aktualizácia (napr. poistenie domova po cca 5 rokoch), aj internetový portál spoločnosti potreboval inováciu. Proces tvorby webu bol záležitosťou niekoľkých mesiacov, začal UX analýzou a testovaním 2 rôznych grafických návrhov a po úspešnom testovaní bol nový web slovenského Wüstenrotu 6.3.2019 oficiálne spustený. Pod realizáciou je podpísaná spoločnosť ELITE Solution a jej partnerská firma Basta Digital (riešila SEO – search engine organization, a to v štruktúre, linkoch, textoch).
Ponuka životného a neživotného poistenia, sporenia a úverov na bývanie či informácií o spoločnosti je nielen dostupná na jednom mieste, ale vytvorená na ľahké, intuitívne používanie – ešte viac proklientska.
Homepage nového webu www.wuestenrot.sk