Partnermi portálu Energie pre Vás sú:

1
2
3
4

Chcete byť informovaní?

Najnovšie

Smart cities – budúcnosť nás všetkých

Bez pomoci by neprežili – ľudia chránia vtáky aj pred nárazmi do vedení

Otázka trvalého pobytu pri žiadostiach o dotácie na drevodomy

Nedostavaním Vodného diela Gabčíkovo-Nagymaros prichádzame o milióny

Kalendár akcií

Jesenná konferencia SPNZ
5.-6.10.2017, Starý Smokovec

PRIEMYSELNÉ EMISIE 2017
10.-11.10.2017, Hotel Chopin, Bratislava

FACILITY MANAGEMENT 2017
24.-25.10.2017, Hotel Patria, Štrbské Pleso

PR sekcia

Bez pomoci by neprežili – ľudia chránia vtáky aj pred nárazmi do vedení

PRIEMYSELNÉ EMISIE 2017

JAVYS: Preprava palivových článkov vyhoretého jadrového paliva

Vyberte si nový spotrebič rozumne a ušetríte za elektrinu

Ponuky

Voľné pozície v NET4GAS

Career at UNFCCC

Job openings at IEA

Späť na zoznam fit

Vypestujte si na bruchu tehličky

Asi každý z nás si želá mať vytúžené kocky na bruchu, keďže leto je už tu. Za posledných 20 rokov sa vo svete fitness nevenovala väčšia pozornosť žiadnej oblasti ako sú brušné svaly. Len si pozrite akýkoľvek fitness časopis. Takmer všade sa venujú tomu, ako si vypracovať dokonalé brucho za pár dni alebo týždňov. Bohužiaľ nie je to tak. Je to dlhá cesta, ktorá stoji veľa síl a sebazaprenia.

Cvičenie brucha, ako na to?

Brušné svalstvo sa skladá z hornej, dolnej a bočnej časti. Každý cvik je prevažne na inú časť, preto je potrebné sa zamerať na každú z týchto partií.

Frekvencia tréningu brucha

Veľa ľudí sa tréningu brucha venuje každý deň. Nedopraje mu čas na regeneráciu a necvičí v dostatočnom impulze. Brucho sa necvičí ako hrudník alebo biceps - určitý počet opakovaní a medzi to minútové pauzy, ale musí to byť rada vybraných cvikov za sebou v určitom intervale, kde nastane takzvané pálenie brucha. Brucho sa odporúča cvičiť každý druhý deň, aby malo dostatok času na regeneráciu

Technika

Veľmi častý problém, s ktorým sa stretávam vo fitness centrách je technika cvičenia. Zlá technika nepomáha pri budovaní brušných svalov, ale naopak, ničí náš chrbát pri zlom prevedení cviku.

Výber cvikov

Väčšinou sa každý z nás hrnie na stroje, kde urobí pár opakovaní a myslí si, že tréning brucha je na konci. Opak je pravdou. Tie najznámejšie cviky, ktoré každý z vás pozná sú najmenej účinné. Výber cvikov je veľmi dôležitý a tak isto aj ich správne prevedenie, ktoré sme rozoberali vyššie.

Motivácia

V neposlednom rade je pri ceste za šiestimi tehličkami na bruchu dôležitá motivácia. Na začiatku si stanovte cieľ a motivujte sa predstavou toho ako skvele budete vyzerať. Cviky stále obmieňajte a snažte sa neustále šokovať sval inými postupmi. Zmenu je možné docieliť poradím cvikov, zmenou počtu opakovaní i sérii. Skúšajte rôzne varianty a nájdite si tu pravú, ktorá vám vyhovuje.

Pekné brucho nepozostáva len z vypracovaných tehličiek!

Pevný pas je ten, ktorý ma vytrénovanú nielen brušnú partiu, ale aj všetky svaly drieku (šikmé brušné svaly, priečny brušný sval, driekový sval, medzirebrové svaly a pílkovité svaly). To je všetko stredná časť tela, ktorá urobí vaše brucho mocnejšie. Vďaka pevnému bruchu, ktoré tvorí oporu vnútorných orgánov budú dokonca aj dôležité funkcie, ako dýchanie a zažívanie trvalo zdravé a výkonne.

Povieme si niečo o core tela a jeho funkcií pri cvičení brucha

Hovoríme o oblasti celého trupu spolu s vnútornými orgánmi. Core je definované ako bedrovo -panvový komplex (lumbo – pelvic - hip complex), hrudná a krčná chrbtica.

Tvoria ho:

  • Priamy sval brucha
  • Vnútorne a vonkajšie šikmé svaly
  • Priečny sval brucha
  • Napriamovače
  • Bedrové svaly
  • Sedacie svaly
  • Hamstringy
  • Ohýbače a priťahovače

Pýtate sa, čo to má spoločné s bruchom?

Ak má človek vybudovaný silný stred tela, podporuje to statické svaly, zlepší sa vyváženosť postavy, telo nadobudne fyzickú silu, tiež to má pozitívny vplyv na správne držanie tela a dychový stereotyp. Vďaka týmto vlastnostiam sa potom buduje brušné svalstvo ľahšie a fyzicky je to menej náročné.

Veľa úspechov !!!

Fitness tréner Filip Herman

@filipherman_official

0908 543 378







Vážení priatelia

vítam vás na mojom blogu, kde si každý fanúšik fitness zdravého životného štýlu, zdravej stravy a celkovo športu, určite príde na svoje.

Volám sa Filip Herman a zaujímam sa o zdravý životný štýl, fitness a šport, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou môjho života. Už od útleho veku som svoj voľný čas využíval aktívne a venoval som sa prevažne futbalu, ktorý som hrával až do dorasteneckého veku. V čase môjho dospievania som sa začal zaujímať o fitness, ktorému sa venujem už šiesty rok.

V súčasnosti som osobným trénerom fitness 1. kvalifikačného stupňa a venujem sa tréningom s bossu, skupinovým cvičeniam a pôsobím aj ako výživový poradca. Je pre mňa veľmi dôležité poskytnúť vám, čo najlepšie služby, a práve preto sa v oblasti fitness životného štýlu neustále vzdelávam a zdokonaľujem.

Prostredníctvom môjho blogu vám veľmi rád poskytnem pomoc, rady a usmernenia, ktoré sú nevyhnutné pre efektívne výsledky vo svete fitness. Ukážem vám rôzne druhy tréningov a spôsobov cvičenia ako budovať svalovú hmotu, ako sa stať flexibilným, funkčným, ako sa zdravo stravovať a cítiť sa vo svojom tele každým dňom lepšie.

Pod fitness cvičením si mnoho ľudí predstaví monotónne dvíhanie železa. Avšak význam fitness životného štýlu spočíva nielen v budovaní si zdravého životného štýlu, ktorého neoddeliteľnou súčasťou je racionalizácia stravy, formovanie peknej postavy, ale taktiež budovanie vlastného sebavedomia a psychickej harmónie Z môjho pohľadu je šport pre človeka najlepším psychológom. Už v antickom Grécku platila zásada kalokagatie, ktorá predstavovala ideál harmonického súladu a vyváženosti fyzickej a duševnej stránky človeka. Preto nie je dôležité aký druh športu robíte. Dôležité je, že vás napĺňa a je súčasťou vášho života.

V mojom blogu vám ukážem niečo zo svojho súkromia, ktoré zahŕňa nielen to ako sa stravujem a akým cvičeniam sa venujem, ale taktiež vám predstavím mojich známych trénerov, ktorí sa realizujú v rôznych oblastiach športu.

Na záver sa chcem s vami ešte podeliť o jedno motto, ktoré mi pomáha na mojej ceste v športovom, ale aj v osobnom živote: „Rob, čo môžeš s tým, čo máš, tam, kde si.“(Roosevelt)

Už teraz sa teším na všetky vaše otázky a sledovať ma môžete aj na Instagrame - hermanfilip_official

Váš Filip

Všetky práva k webovej stránke, príspevkom a fotografiám sú vyhradené. Copyright © EpV, s.r.o., 2014-2017 | Designed & Programmed by Richard Haríň

Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s používaním cookies, vďaka ktorým vylepšujeme naše služby. Viac info nájdete vo VOP.